Optimalizácia webstránky

5 hlavných dôvodov, prečo zveriť SEO do rúk digitálnej agentúre?

V dnešnej dobe stále viac a viac firiem investuje peniaze do digitálneho marketingu, aby držali krok s konkurenciou, pretože zákazníci majú čoraz viac vedomostí o  technológiách a využívajú ich neustále. Odborníci v tejto oblasti sa často vyjadrujú k stavu digitálneho marketingu. Marketingoví stratégovia vedia majiteľom firiem a CEO navrhnúť  ako vytvoriť kampane, ktoré uspokoja potreby ich cieľovej skupiny zákazníkov. Spoločnosti, ktoré nemajú dostatok času alebo zamestnancov, by si mali najať profesionálnu digitálnu agentúru, ktorá im pomôže vyťažiť maximum z existujúcich webstránok a profilov na sociálnych sieťach. Firmy budú schopné maximalizovať úsilie a získať väčšiu návratnosť svojich investícií do marketingu.

Optimalizácia webstránok  pre vyhľadávače tzv. SEO je pre každú firmu absolútnou nevyhnutnosťou. Firmy sa doslova pretekajú aby boli na top pozíciách vo vyhľadávačoch ako Google, Bing alebo Yahoo. Podľa nedávneho prieskumu približne 89 % zákazníkov vykonáva online prieskum firiem, produktu alebo služby pred prvým zakúpením alebo použitím. To je dôvod, prečo sa 61 percent všetkých obchodníkov zameriava na optimalizáciu pre vyhľadávače: na zvýšenie ich hodnotenia v organickom vyhľadávaní a online viditeľnosti.

Keď zadáte svoj marketing špecializovanej digitálnej agentúre, získate čas, aby ste sa mohli plnohodnotne sústrediť na chod svojho podnikania. Musíte však počítať so zvýšenými investíciami a súčasne s uzatváraním nových kontraktov s externým partnerom.

Zamerajte sa radšej širší pohľad na rozvoj vašej firmy namiesto trávenia času ponáraním sa do detailov, napríklad učenia sa ako zvládnuť reklamnú kampaň sponzorovanú Facebookom. Nebudete sa musieť obávať, že budete míňať veľa peňazí na neefektívnych obchodníkov na plný úväzok alebo že budete rozširovať svoje marketingové oddelenie.

Dostať kvalitný webový obsah na popredné miesta vo výsledkoch vyhľadávania si vyžaduje viac než len väčšie publikum alebo viac kliknutí. Google taká obrovská masa zákazníkov je veľmi dôležité používať SEO na ponúkanie správneho obsahu správnym ľuďom v správnom čase na ich ceste v nákupnom procese.

Digitálne marketingové agentúry vedia využiť  nasledujúce spôsoby na zlepšenie optimalizácie webstránky pre vyhľadávače:

  • Analýza štruktúry webstránky: Keď vyhľadávače prehľadajú vašu stránku, budú hľadať informácie, ktoré uvádza štruktúra vašej webovej stránky. Ak chcete získať čo najlepšie hodnotenie vo vyhľadávačoch, infraštruktúra vašej stránky musí spĺňať množstvo technických požiadaviek.
  • Aktualizácie algoritmov: Digitálne agentúry sú na špičke vo všetkých veciach SEO, vrátane najaktuálnejších vylepšení algoritmu Google. Google neustále aktualizuje svoje hodnotenie webstránok na základe súboru kritérií. To, čo teraz funguje pre váš web, nemusí fungovať o mesiac, pretože tieto štandardy sú nestále. Digitálna marketingová agentúra si udržiava poradie svojich klientov tým, že monitoruje aktualizácie algoritmov a správne reaguje.
  • SEO audit: Prostredníctvom SEO auditu môžete zistiť, odkiaľ pochádzajú vaše odkazy a ktoré stránky sa s najväčšou pravdepodobnosťou pripájajú k vášmu obsahu. Ak tak urobíte, zlepšíte celkovú kvalitu vašich pripojení a povediete k tomu, že väčší počet z nich bude veľmi efektívnych. Hľadaním nefunkčných odkazov a kontaktovaním vlastníkov stránok môžete rýchlo zvýšiť počet spätných odkazov na vašu stránku.
  • Hodnotenie UX: Analýza UX je podceňovanou, ale kľúčovou súčasťou SEO. Keďže vyhľadávače v poslednej dobe uprednostňujú používateľskú skúsenosť, pokiaľ ide o hodnotenie, je dôležité mať slušné rozloženie, aby používatelia mohli rýchlo vykonávať potrebné činnosti. Úprava používateľského rozhrania je bežnou taktikou, ktorá sa používa na zvýšenie konverzie. Zamyslite sa nad používateľskou skúsenosťou (UX), aby bol váš web zmysluplný, relevantný a užitočný.
  • Správa SEO kampane: Silná SEO stratégia potrebuje viac než len vytváranie prichádzajúcich odkazov a nadupávanie kľúčových slov. Nevyhnutnou súčasťou tejto stratégie je vytváranie obsahu, ktorý vašej cieľovej skupine pomôže urobiť ďalší krok v nákupnom procese.

Poradie vyhľadávačov na Google uprednostňuje stránky, ktoré obsahujú materiál, ktorý je relevantný aj optimalizovaný. SEO agentúra sa môže pozrieť na najvyhľadávanejšie výrazy súvisiace s vaším odvetvím a potom tieto výrazy použiť na vytvorenie pútavých a hodnotných  článkov. Klienti budú viac dôverovať vašej webstránke ako spoľahlivému zdroju informácií, ak sa váš obsah bude neustále zobrazovať na najvyšších pozíciách v organike.

Ak pracujete s digitálnou agentúrou, ktorá ponúka širokú škálu služieb nad rámec optimalizácie pre vyhľadávače, môžete k svojmu online marketingu zaujať komplexnejší prístup. To znamená, že SEO môžete doplniť o ďalšie veľmi efektívne marketingové taktiky, ako sú Google reklama a Facebook reklama. Ak pracujete s firmou poskytujúcou kompletné služby, ako je BPCompany, nikdy sa nebudete musieť obávať, že v marketingu zaostanete za dobou.

Zdieľajte náš článok