Spomedzi mnohých dodávateľov softvéru pre elektronický obchod je BigCommerce významnou hviezdou, ktorá vám umožní začať podnikať online. Vďaka mnohým zabudovaným funkciám a možnostiam prispôsobenia prilákal BigCommerce viac ako 55 000 obchodníkov všetkých veľkostí. Konkrétne tejto platforme už roky dôverujú a používajú ju známe značky ako Toyota, Natori a Martha Stewart. BigCommerce je výkonná platforma na podporu veľkých a rýchlo rastúcich podnikov, ktoré sa dostanú do vyššej ligy.
Okrem toho, že poskytuje extrémnu škálovateľnosť pre e-shopy, BigCommerce ponúka pokročilú SEO a multikanálovú integráciu. Majitelia obchodov rýchlo zvyšujú povedomie o svojej značke v sociálnych kanáloch. Zároveň majú možnosť získať prístup k miliónom potenciálnych zákazníkov po celom svete.
Funkcie
Jednoduché vytváranie a úprava stránok pomocou riešení typu drag and drop
Jednoduché prispôsobenie pokladnice
Optimalizujte svoje stránky pre mobilné zariadenia
Integrácia so systémom WordPress
Podpora viac ako 70 natívnych zľavových a propagačných akcií
Zrýchlenie načítania stránky pomocou infraštruktúry Google Cloud Platform, služby Google AMP a správcu obrázkov Akamai
Recenzie produktov
Multikanálový predaj
Umožnuje funkciu B2B
Podpora fullfimentu cez hranice
Predaj vo viacerých menách
Výhody
Jednoduché používanie
Rýchle načítanie stránky elektronického obchodu
Široká škála možností témy
Dobre fungujú pre SEO a organické výsledky vyhľadávania
Nápomocný zákaznícky servis
Integrácia z krabice s viacerými rozšíreniami alebo aplikáciami tretích strán
Zabudovaný blog
Jednoduché prispôsobenie polí
Neobmedzený počet zamestnaneckých účtov
Nevýhody
Ceny BigCommerce sú o niečo vyššie ako ceny iných platforiem
Ročný online predaj je obmedzený a ak chcete získať viac, musíte prejsť na drahší mesačný plán
Zabudovaný blog neumožňuje prenosy RSS
Kto by teda mal používať BigCommerce?
BigCommerce je vhodný pre malé aj veľké firmy. Ak vaša veľká firma onlinovo rastie, BigCommerce ponúka škálovateľnosť, ktorá rastie spolu s vami. Pre malé podniky má BigCommerce dostatok pôsobivých funkcií na optimalizáciu a škálovanie obchodu bez toho, aby to malo zásadný dosah na rozpočet malej alebo strednej firmy.